Avatar billede uinthehouse Nybegynder
20. august 2009 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hakke lyd fra højtaleren

Hej, det er sådan at jeg lige har fået en ny stationær, men mine højtaler hakker, når jeg afspiller musik osv.. Hvorfor gør den det? For den virkede helt fint, da jeg brugte den på min gamle com. Det er en logitech.
Avatar billede besle Nybegynder
20. august 2009 - 21:26 #1
Hvad styresystem kører du ? har du hentet nyeste drivers til både bundkort og lydkort?
Avatar billede uinthehouse Nybegynder
20. august 2009 - 21:33 #2
Jeg kører med vista, jeg har bare installeret drivers fra en cd der fulgte med.
Avatar billede besle Nybegynder
20. august 2009 - 21:37 #3
prøv at finde nyeste drivers til lydkortet.
hvis du vil vide hvad lydkortet hedder kan du eventuelt downloade Driver magician som samler oplysninger om alle drivers i dit system.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. august 2009 - 18:38 #4
Hej..

Prøv at højre klik med musen på "lyd-ikonet" (nederst til højre) og "afspilning enheder"
og så skal du trykke "en" gang på den lyd enhed (som du bruger)
dernæst "egenskaber" + "avancerede"..

Her kan du lave Bit/Hz om (som du lige selv må prøve dig frem).

Eks. prøv at lave den om til (24 bit 48000 Hz)..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
08. december 2009 - 12:19 #5
- er der fundet en løsning på problemet ? -