Avatar billede well_r Nybegynder
19. august 2009 - 10:09 Der er 9 kommentarer

servage.net, hvordan kommer jeg i kontakt med dem?

Hej folkens.
jeg står med en rigtig rigtig grim oplevelse hos servage.net og har ingen anelse om hvordan jeg kommer videre.

Jeg har omkring starten af august måned oprettet en support ticket, hvori jeg spurgte hvor lang tid det ville tage fra at jeg trykkede på deres OPSIG-knap og det rent faktisk blev effektueret!

Det næste der sker er at jeg får et svar fra en af deres medarbejdere der spørger ind til hvorfor jeg opsiger hos dem og om der er noget hun kan gøre for mig..

jeg forklarer at jeg ikke bruger pladsen nok, og når jeg ikk må sælge pladsen så andre kan leje sig ind er det for dyrt for mig selv. Derefter rater jeg svaret som dårligt, fordi det ikke besvarede mit spørgsmål. (hvilket jeg også gør opmærksom på er grunden til at det bliver ratet dårligt)

Hun undskylder og fortæller mig så at det tager ca 24 timer for dem at lukke kontoen EFTER jeg har opsagt. og det er jo et fint svar som bliver ratet godt, for nu ved jeg at ALTING skal være på plads INDEN jeg opsiger.

Jeg siger tak og fortæller hende desuden at jeg nok skal sige til når jeg gerne vil have den cancelled.

Jeg får så en mail hvor hun skriver at hun har lukket min konto.

Jeg fatter ikke hvad der sker så jeg logger ind i mit admin kontrolpanel på deres side, og trykker REOPEN/REACTIVATE account.
Derefter fortæller jeg hende at det er en fejl og at jeg IKKE skal have lukket den endnu!

hun fortæller så at hun beklager misforståelsen (hvilket også er fair nok!) og at hun har genåbnet min konto igen.

Fint tænker jeg.. så er der ikke mere at tænke over.. min konto virker og alt muligt..
efter et par dage så kan jeg ikke længere logge ind på admin kontrolpanelet.
jeg tænker.. jeg prøver da bare at skrive til deres support via almindelig email adr.

Nu har jeg skrevet 3 gange (med mange dage i mellem) uden at få svar..

så nu kommer mit spørgsmål... HVORDAN kommer jeg i kontakt med servage.net UDEN personligt at skulle møde op på deres kontor eller sende et brev. De svarer ikke på mine mails!

TRANSCRIPT af mine mails uden svar:
Fra: Wel Rachid [mailto:xx]
Sendt: 18. august 2009 12:16
Til: info@servage.net
Emne: My account does not work

Hello Servage.net
Now I'm trying for the third time..
I cannot access my account on your site.
My username is wel.
Im not sure what has happened but I haven't been able to sign in for 2-3 weeks now.

Will you please help me?

Best regards,
Wel

Fra: Wel Rachid [mailto:xx]
Sendt: 11. august 2009 11:16
Til: 'sales@servage.net'
Emne: VS: my account doesnt work?

Hello Sales.
Now im trying your email account.
I'm having trouble loggin into the system
I tried to mail info@servage.net but they did not answer.

Can you please help me?

Best regards,
Wel

Fra: Wel Rachid [mailto:xx]
Sendt: 9. august 2009 17:21
Til: info@servage.net
Emne: my account doesnt work?

Hello
Im having trouble loggin into the system.
My username is "wel"

Best regards,
wel
Avatar billede iznogood Nybegynder
19. august 2009 - 17:15 #1
Ikke for at forsvare Servage, men der er vist et par ting, som du har misforstået.

Som kunde hos Servage (det er jeg også selv), har du ikke købt 750 GB plads hos Servage, som du frit kan videreudleje.

Du har kun købt adgangen til at have op til 750 Gb af DINE egne data liggende på DIN Servage-konto.

Det er fuldstændig samme koncept som f.eks. hotmail og gmail. Hos gmail kan du have op til 7.3 GB mails liggende på din konto - men du kan ikke videreudleje den plads, som du ikke bruger.

Konceptet bygger på, at det er meget få, som reelt benytter så meget plads. Derfor kan de tilbyde det 'til alle'.
Avatar billede iznogood Nybegynder
19. august 2009 - 17:17 #2
Måske kan jeg hjælpe dig med at oprette en support-ticket hos Servage (fra min egen konto), som peger på denne tråd.

Ved ikke om det hjælper.

Er du interesseret i det?
Avatar billede well_r Nybegynder
19. august 2009 - 18:38 #3
iznogood:
Det må du meget gerne gøre. Jeg har altid syntes det var nemt at komme i kontakt med dem via deres 24timers engelsk support, og derfor har jeg også fået et chok over at jeg ikke har kunnet komme i kontakt med dem udefra.

Ang. pladsen så har jeg jo tænkt at jeg nok meget nemmere kunne klare det jeg ville klare ved at f.eks have en konto til 9kr hos en anden udbyder + gratisdns.dk i forhold til hvor meget plads jeg brugte.

Det jeg nok kommer til at savne mest er nok adgangen til at kunne oprette databaser ad libitum.

Mange tak!
:)
Avatar billede iznogood Nybegynder
19. august 2009 - 18:44 #4
Så skulle du måske også kigge på Gigahost.dk. Gigahost minder meget om Servage, og koster kun 20 kr. om måneden.

I mine øjne er Servage's support dog noget bedre. Men det er kun baseret på egne erfaringer (= en microobservation).

Jeg opretter en ticket hos Servage, så ser vi hvad der sker.
Avatar billede iznogood Nybegynder
19. august 2009 - 18:52 #5
Status: Support-ticket er oprettet hos Servage.
Avatar billede well_r Nybegynder
19. august 2009 - 18:54 #6
Super..
Tak for det!
Avatar billede Servage_Manuel Nybegynder
21. august 2009 - 14:31 #7
Hej Well!

Mit navn er Manuel og jeg er supporter hos Servage! Jeg har lige fundet iznogoods ticket i vores system og efter at have svaret i systemet, ville jeg også lige give besked her.

Jeg beklager meget, at du af en eller anden grund er blevet lukket ud af kontrolpanelet! Jeg har kunnet finde din konto og den er både aktiv og betalt indtil slutningen af september, så jeg ved ikke, hvad der er gået galt, men vi skal nok finde fejlen.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, men jeg vil nødig holde samtalen her i denne forum, fordi det er ret svært for mig at administrere og især, fordi vi måske har brug for nogle af dine detljer, som helst ikke skal stå mit her i denne thread (e-mail adresse, eventuel kopi af ID o.l.).

Jeg vil derfor gerne bede dig om at sende en mail til:
login[snabel-a]servage[punktum]net
(Jeg har erstattet tegnene for at undgå adressen bliver fundet af spam-bots)

Efter at vi har modtaget din mail, vil vi gerne hjælpe dig med at skaffe nogle nye logindetaljer! Og du kan være sikker på, at du den her gang får svar. Jeg ved ikke, hvad der skete med den mail du sendte til info[snabel-a]servage[punktum]net, men den mail du kommer til at sende nu, ryer i en ekstra postkasse, så du behøver ikke at være bekymret.

Med venlig hilsen
Manuel, Support
Servage Hosting
Avatar billede well_r Nybegynder
21. august 2009 - 17:22 #8
iznogoods: Mange tak for hjælpen. Smid et svar så får du nogle points.
Servage_manuel: Jeg har sendt dig en mail

Tak for hjælpen til jer begge
Avatar billede Brahimh Nybegynder
13. marts 2013 - 15:56 #9
Hej servage!
Jeg har prøvet at kontakte jer, men uden svar! Jeg har en hjemmeside hos jer som i har lukket! Jeg vil MEGET gerne betale! Er afhængig af hjemmesiden! Kan ligesom opretter her ikke logge ind!

Kontakt@ajrengoring.dk