Avatar billede sunding Nybegynder
18. august 2009 - 09:31 Der er 3 kommentarer

trådløst internet

hejsa mig og min kæreste er netop flyttet sammen og vi vil have oprettet trådløst internet i huset..

vi er ret meget forvirrede om det antal IP addresser vi skal have fordi vi sys ikke rigtig vi kan se os ud af annoncerne om de tilbyder 2 eller 1 ip addresser på f.eks 1o mbit til 249 kr. med en trådløs router.

og vi skal nemlig bruge min. 2 så vi begge kan være på samtidig.

håber nogle kan hjælpe os.

med venlig hilsen

andreas sunding
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. august 2009 - 09:43 #1
I skal kun bruge en IP adresse, jeres router sørger for at resten.
Avatar billede mic-olesen Nybegynder
21. august 2009 - 22:16 #2
du behøver kun en ipadresse fra din udbyder da det er din trådløse router der tildeler dig ipadresserne til computerne og du kan tilslutte langt over 200 computere til din router selvom den kun får en ip fra udbyderen.Håber du kan bruge svaret til noget
Avatar billede sunding Nybegynder
25. august 2009 - 14:06 #3
vi takker mange gange ;-)