Avatar billede drinkit Praktikant
17. august 2009 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

while løkke problemer - kun hveranden udskrift viser datoen

<?php
$num = 1;
query_posts('showposts=10000');
while (have_posts()) : the_post(); ?>

<a href="?paged=<?=$num?>">

<?php the_date('d/m-Y'); ?>: <?php the_title(); ?>

</a><br>

<?php
$num++;
endwhile;
?>

_______________________________________________

<?php the_date('d/m-Y'); ?>:

Når jeg indsætter dato inden titlen på posten, er det kun hveranden link der har datoen med.. hvordan søren kan det være?

MVH
tak for tiden,

Drinkit
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2009 - 17:44 #1
Jeg kan knap nok forstå din kode. Det ligner ikke normal PHP for mig. Måske meget forældet?
Avatar billede _skou_ Nybegynder
17. august 2009 - 20:40 #2
Hvad bruger du af tilføjelser?
Er det WordPress?
Avatar billede coderdk Praktikant
17. august 2009 - 23:45 #3
kimsey0, Det er en helt "normal" måde at skrive php i templates - at bruge den alternative syntaks, netop for at indikere at det er en template, man arbejder i. De specielle funktioner have_posts() og the_date() osv er WordPress-funktioner.

the_date() viser kun den samme dato én gang... Hvis du har to posts på samme dag, viser den kun den første. Sådan har de designet det...

Hvis du gerne vil have datoen på, kan du bruge the_time('d/m-Y')
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2009 - 08:59 #5
Okay, undskyld. Jeg har aldrig prøvet at arbejde med templates eller WordPress, og kunne derfor ikke forstå hvorfor koden skulle skrives så kringlet.
Avatar billede drinkit Praktikant
18. august 2009 - 09:56 #6
Tak! Så blev jeg dét klogere. Smid et svar :)
Avatar billede coderdk Praktikant
18. august 2009 - 10:36 #7
Aight :)