Avatar billede vildensky Nybegynder
16. august 2009 - 21:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

farve tema i XP sp3 virker ikke i taskbar

hejsa

Jeg ar ved at sætte en maskine op til min niece, og den skal selfølgelig være med med alt hvad der er lyserødt og  katte og div. bizare pige ting..

Menn jeg kan ikke få alle de smarte farvetemaer til at virke i XP sp3, jeg har brugt de mest gengse programmer der er at finde på nettet.Det meste virker men ikke taskbaren. jeg er ved at blive desperat nu. og jeg vil gernen lave en fin computer til hende.

hvis i kan hjælpe ville det være fint..eller hvis i har andre idér til Girly stuff jeg kan putte på..

PS. godt der ikke er nogle af mine drenge venner der ser hvad jeg laver nu :)

Tak
17. august 2009 - 15:17 #1
(Du fortsætter vist her -> http://www.eksperten.dk/spm/883873 )
Avatar billede vildensky Nybegynder
17. august 2009 - 15:30 #2
luk