Avatar billede beanworld Nybegynder
11. juli 2001 - 19:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Prob. med Half-life Counter-Strike 1,1 - alle half.life mod ;-(

Hej!

Jeg har lige installeret win2k. prof. Jeg har nogle problemer med det ;-( Jeg har afinstalleret det og installeret det igen...

Jeg kan godt spille på en LAN server jeg selv laver, men ikke på nettet. Jeg kan spille i ca. 3 sek. hvorefter PCen går ned... hvad er der i vejen? Jeg har prøvet andre mods, der er ingen af dem jeg heller kan til at virke! - Så det må være noget med Half-life, men jeg har de nyeste opdateringer til det, samt Direct X8a... til win2k!

Håber en vil hjælpe, evt. over icq! Kontakt mig på ICQ# 53167307
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
11. juli 2001 - 19:31 #1
hvad med drivers til dit bundkort, grafikkort...osv ??
Avatar billede beanworld Nybegynder
11. juli 2001 - 19:33 #2
Hvad med dem? - Driverne til grafikkortet virker fint! - Jeg kan ikke se det skulle have noget at sige, da der jo er problemer med spil generelt, eller når jeg spiller LAN!
Avatar billede egede Nybegynder
11. juli 2001 - 19:34 #3
Har selv haft samme problem, genstarter din computer eller går den ned?
Avatar billede beanworld Nybegynder
11. juli 2001 - 19:36 #4
Den går bare totalt ned... Hvad gjorde du for at forhindre det? -

Jeg har forresten service pac 1 installeret!
Avatar billede egede Nybegynder
11. juli 2001 - 19:38 #5
Jeg har kun haft problemet med CS, troede kun det galt det. Jeg geninstallerede det 20 gange og så virkede det (mirakuløst!). Hvis jeg var dig ville jeg hente SP2 og derefter alle de nyeste drivere til grafikkort, bundkort og så videre. Hvordan er du koblet til nettet og LAN\'en?
Avatar billede beanworld Nybegynder
11. juli 2001 - 19:40 #6
Jeg har ikke noget installeret til bundkortet... Men arbejder på at finde noget... Hmmm! - Grafikkortet installere jeg lige nu ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. juli 2001 - 22:24 #7
Avatar billede jakob-w Nybegynder
29. juli 2001 - 13:52 #8
Du skal bare installere den nyeste opdatering af half-life. Den heder nåde med 1.0.0.6, du skal altså bare fine den nyste version af half-life.

Kan downloads fra cs.net