Avatar billede Mik2000 Professor
13. august 2009 - 23:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tjek af felt

Jeg har et script der tjekker et felt.

Det tjekker feltet via f.eks. onchange og onblur

Det virker fint som det skal. Men når folk benytter f.eks. google plugin eller lign. som automatisk kan udfylde nogle felter, registreres de ikke som udfyldte, da mine funtioner ikke kører

Hvordan klarer man dette problem?
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2009 - 01:17 #1
<ole>

Valider formen på formens onsubmit event:
    <form .... onsubmit="return valider(this)">

Hvis funktionen returnerer false, submittes formen ikke. Det gør den derimod, hvis der returneres true

/mvh
</bole>
Avatar billede Mik2000 Professor
14. august 2009 - 01:21 #2
Hej
Det gør den også,men samtidige skriver den et v ud for hvert felt, som ikke kommer når de gør sådan :(
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2009 - 01:37 #3
Hvad er det for events, der ikke fungerer? Det lyder sært, hvis alle events bliver cancelled.
Avatar billede _skou_ Nybegynder
14. august 2009 - 09:17 #4
Har du prøvet at tjekke formularen når siden er indlæst? (onLoad)
Avatar billede Mik2000 Professor
03. september 2009 - 23:58 #5
Hej

Det er onchange felter

Det fungere sådan at når der skrives så tjekker den felter, og er det korrekt godkendes det og der sættes et v uden for feltet
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2009 - 00:23 #6
Så må du lave en eller flere fejl
Avatar billede Mik2000 Professor
28. januar 2010 - 11:26 #7
Lukket