Avatar billede bruna Nybegynder
13. august 2009 - 20:25 Der er 1 kommentar

Umbraco via browser ikke installation på pc

Hej, jeg har opgivet at få Umbraco installeret på min pc. Går i stå, der hvor Windows Installer skal installeres. Pc klager over for lidt hukommelse...Var jo ellers tæt på.
Min idé med Umbraco er at bygge hjemmesider op, så folk uden html kendskab kan redigere siderne.
Jeg vil gerne køre Umbraco via en browser live/online i stedet for lokalt på min pc. Men hvordan kommer jeg i gang så. Det ser ikke ud til at f.eks. web10.dk kan klare Umbraco. Kender I et godt webhotel, der kan hjælpe med opsætningen af Umbraco??
Avatar billede bruna Nybegynder
13. august 2009 - 22:57 #1
Jeg har nu forsøgt at downloade online-udgaven, men jeg kan ikke få adgang til at installere Windows Platform Insatller. Jeg får en besked, at mit operativ system ikke supportere. Jeg har Windows Vista. ??