Avatar billede matexcel Nybegynder
12. august 2009 - 21:25 Der er 7 kommentarer

Youtube film i PowerPoint

Jeg er igang med at lave en Powerpoint præsentation. Min præsentation laves i powerpoint 2007, og jeg vil gerne benytte mig af et par youtube film i præsentationen. Jeg har dog store problemer med at få linket til at virke. Faktisk vil jeg aller helst have at filmene var indsat direkte i Showet så man ikke sku hoppe på internettet for at se dem. Men at filmene bare bleve direkte streamet fra nettet ind i præsentationen.
Er der nogen som har et godt forslag?
12. august 2009 - 21:37 #1
... du skal nok "rippe" Youtube 'filmen' med passende værktøj. Til en selvstændig (video)fil på din HD. Derefter indsætte den i Powerpoint på passende vis... (Hvilket jeg aldrig har fået til at virke?)
12. august 2009 - 21:39 #2
Avatar billede freezer007 Nybegynder
12. august 2009 - 22:27 #4
umiddelbart er det vist ikke lovligt at download´e fra youtube, men det er muligt... om du vil vælge at gøre det eller ej kan jeg ikke bestemme men jeg kan guide dig til at lægge f.eks. en flash film ind i powerpoint...
12. august 2009 - 22:28 #5
... diverse TV medier gør det tit; men skal så angive kilde i billedet... (Har været indenfor brancen *S*) ...
Avatar billede freezer007 Nybegynder
12. august 2009 - 22:43 #6
kk.. forresten er det til .WMV fil du skal download´e..
Avatar billede freezer007 Nybegynder
12. august 2009 - 23:00 #7
Skal du bruge filmen eller bare lyden?