Avatar billede hbl Nybegynder
12. august 2009 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Aktiekurser, opdatering til excel, kun udvalgte aktier, via parametre

Jeg ønsker at opdatere aktiekurser via en webforespørgsel til www.http://borsen.dk/investor/kursinformation, hvor jeg markerer tabellen med kurser.
Det fungerer.
Jeg har imidlertid kun brug for ap møller a og b samt danske bank.
Her benytter jeg så parametre funktionen, og har prøvet at indsætte en af de 3 aktier på alle de 3 metoder, som er angivet i den indtastnings boks, men alle forespørgsler, kommer ud med alle aktier, så der sker ikke nogen selektering.
Kan nogen hjælpe mig med at få den selekteringsfuntkion i parameter til at virke ordentlig.

Generelt får jeg mange skriptfejl, som jeg skiftevis svarer ja eller nej på, men ved ikke hvad jeg faktisk gør.

Jeg har prøvet på Fundscollect.dk at lave webforespørgsel på alle investeringsforeninger, lavet en søgning der, hvor alle er vist, men den viser kun de 50 første. hvordan kan jeg får den til at vise alle, alternativt, hvordan får jeg den til at vise resten af siderne?

det var reelt 3 spørgsmål så 3 x svær

MVH
HHB
Avatar billede thue Nybegynder
19. september 2009 - 20:09 #1
Jeg sidder med en næsten lignende problemstilling: Løbende import af udvalgte parametre for udvalgte aktier til et excel-ark, som jeg daglige opdaterer.

Er gået i gang med yahoo.pipes for at se, om jeg kan hitte en løsning der. Det ser ikke umiddelbart lyst ud :-/
Avatar billede hbl Nybegynder
22. september 2009 - 21:32 #2
Send mig din email, og jeg skal prøve at sende dig en særlig løsning jeg har modtaget på nogle ark.
Jeg har ikke selv afprøvet dem endnu.

MVH
HHB