Avatar billede Mr-kragh Nybegynder
11. august 2009 - 01:35 Der er 7 kommentarer

360 graders visning af en ting

Hej, jeg har nu prøvet at finde information på google om hvordan man kan vise en ting fra 360 grader. Altså ligesom når man ser en lejlighed hos en egendomsmægler bare omvent. Der er det jo en selv som er centrum, og ikke den ting man skal kunne se. Det er nu efter nogle dages søgen på google ikke blivet til noget og derfor ville jeg høre, er nogle som ved hvordan, eller hvad for program man kan købe til at se en ting fra alle sider.

Med venlig Hilsen
Mr-kragh
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2009 - 01:47 #1
Ved ikke om du kan bruge noget her: http://www.eksperten.dk/spm/827785
Avatar billede Mr-kragh Nybegynder
11. august 2009 - 02:09 #2
Først vil jeg lige sige tak, men jeg var nu mere ud efter om der er nogle som kender noget til et program eller en løsning til det at se den ting de nu måtte være fra alle sider, som hvis man tager 4 eller flere billeder af den også sætter dem sammen som den flyver man ser der. men det skal være rigtigt billeder man tager af ens ting, som jeg vil klade det nu når det ikke er et produkt.

hvis du kender et program samt en god måde at tage de billeder på så vil jeg godt høre mere om det.

Med Venlig Hilsen
Mr-kragh
Avatar billede dang Praktikant
11. august 2009 - 17:33 #3
Jeg legede selv for nogle år siden med den form for fotografering.

Jeg satte emnet på en drejeskammel og havde kameraet fikseret så det ikke kunne bevæge sig. Så lavede jeg nogle reglmæsige mærker rundt om drejeskamlen så jeg var sikker på at få en ensartet drejning fra billed til billed og så er det bare igang med at tage billeder. Jeg brugte så et simpelt animations program til at animere det med !
Avatar billede Mr-kragh Nybegynder
12. august 2009 - 05:34 #4
Hej Dang, tak for dit svar.
Nogle ide til det program?

Og måske du ved om hvad man skal bruge for at lære lidt om det med at tage et billede med blå skærm så man kan sætte andet ind på billede?

Tak for hjælpen.
Avatar billede dang Praktikant
12. august 2009 - 09:44 #5
Jeg kan ikke lige huske hvad programmet hed desværre !

Jeg sad og søgte lidt på 3D og faldt over det her program, det ser meget sjovt ud, jeg har downloaded det og skal lige ha købt en laser !
http://www.david-laserscanner.com/
Det virker næsten for godt til at være sandt, men nu får det lige et forsøg !
Avatar billede justrace Novice
15. august 2009 - 00:11 #6
Avatar billede justrace Novice
17. august 2009 - 00:50 #7
??