Avatar billede siranee Nybegynder
10. august 2009 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvad syntes i?

Hejsa.

Jeg er overtaget et tshirtsite:

www.shirtfreak.dk

Hvad syntes i om det? Hvad kan gøres bedre?

VI er pt igang med at ligge nye shirt designs op.

Trustpilot bliver også rettet.

Håber på lidt poditiv kritik :-)
Avatar billede chris0905 Nybegynder
10. august 2009 - 17:56 #1
Fed nok. Ligner en god webshopvil jeg sige.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. august 2009 - 18:00 #2
Jeg er jo nødt til at være ærlig, og jeg synes designet virker lidt hjemmebikset. F.eks. har logoet ikke den samme baggrundsfarve og opbygningen virker meget skabelon-agtig. Der er også nogle problemer med at baggrunden ikke er lang nok, så den bliver vist forfra i bunden. Informationen på forsiden er ret rodet og hjemmesiden er ikke særlig overskuelig. Jeg vil anbefale et nyt design, som er opbygget, så det hele bliver vist mere enkelt og brugervenligt. :-)

Men I har mange fine t-shirts, så der er da potentiale til at det kan blive godt.
Avatar billede mikaelch Novice
20. november 2009 - 10:24 #3
Synes siden fungere , det eneste jeg kunne se på siden var der manglet en kontaktformular og et CVR. nummer giver mere professionelt look og troværdighed alt dette på kontakt siden ellers flot hjemmesiden synes jeg
Avatar billede ipconfig Nybegynder
24. december 2009 - 13:59 #4
Jeg syntes den er fin nok. Der kunne dog godt være et pænere logo, farve til baggrunden som passer til logoet. Da jeg lavede min side, valgte jeg et farvetema; det blev blå og det er både baggrund og logo. Hvis jeg vælger yderligere farver, skal det være farver som er komplementære til farven blå.