Avatar billede kelleolsen Nybegynder
10. august 2009 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Counter

Hey. Nogle af jer kender nok spillet counter-strike 1.6 over nettet. Så tænker i nok "hvorfor dælen ligger det i denne mappe?"

Ja, det skal jeg sige jer, eller prøve at forklare:

I spillet er min ping (lagg, altså hvor meget spillet "hakker" i det, og jo bedre internet/lidt computer, jo mindre ping). I spillet er min ping meget høj, i forhold til mine venner. Jeg har 10/4 mbit internet, og han har en 4/0,2 mbit, og han lagger stadig mindre. Og jeg har bedre computer end ham? Kan simpelthen ikke forstå det?

Kelle
Avatar billede elkoger Nybegynder
10. august 2009 - 15:00 #1
Dine netsettings! :D

prøv i CS:

cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
rate 25000
fps_max 101
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
10. august 2009 - 16:44 #2
har det hele :(
Avatar billede elkoger Nybegynder
10. august 2009 - 16:48 #3
men er det fordi du har høj ping eller lagger det?

står din video option til OpenGL?
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
10. august 2009 - 17:00 #4
Ikke lag. Men høj ping. Ja, det gør den :)
Avatar billede aron_her Nybegynder
11. august 2009 - 22:30 #5
det kan være fordi du har brugt for meget plads på det drev counter-strike ligger på, eller prøv at loggge ind på en anden bruger hvis du har en, jeg brugte en anden bruger da det skete for mig....(: