Avatar billede skwizie Nybegynder
08. august 2009 - 17:38 Der er 5 kommentarer

Ny bærbar - god / dårlig

Jeg overvejer stærkt at købe følgende bærbar:

HP DV6-1248eo

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-3872814-4000158.html

Men er den udemærket eller er der andre alternativer?

Den skal bruges til skole / kontor / Hjemmesidedesign

Den har en ca. pris på 6999, og den skal ligge i denne prisklasse hvis der skal findes et alternativ, og gerne billigere.
Avatar billede ejldk Nybegynder
08. august 2009 - 19:45 #1
den ser udemærket ud.
måske er den lidt tung, eftersom at du skal bruge den til studie, og ikke køre de største spil/programmer. Men det må du jo selv om.
Kan dog sagtens gøres billigere/lettere...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2009 - 19:50 #2
Enig.
Onboard grafik er nok til dit behov.
Avatar billede skwizie Nybegynder
08. august 2009 - 19:54 #3
#1 - har du nogle alternativer

Og nu til det store spm.: Den har en AMD processor, er det godt nok eller skal jeg finde en med en Intel C2D og så gå lidt ned på de øvrige specs?
Avatar billede ejldk Nybegynder
08. august 2009 - 20:04 #4
Har du overvejet en netbook?
Den er lille og lækker til studiebrug og når du så skal lave hjemmesider kan du smække en ekstern skærm til. Og den koster det halve af den du havde kig på, så der er masser tilovers til en skærm! :D
Avatar billede skwizie Nybegynder
08. august 2009 - 22:06 #5
Ja, har overvejet en netbook, men synes den bliver lidt for lille til mig + næsten alle kører Win XP.

Jeg vil gerne have en bærbar jeg også kan bruge i toget eller lign. til at lave hjemmeside osv. :)