Avatar billede psy-kexe Nybegynder
07. august 2009 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

S-Video | Computer til TV.

Hej alle.
Nu er jeg desværre stødt på endnu et problem.
Jeg har anskaffet mig sådan et S-Video stik, så computeren og mit TV kan køre sammen.
Det virkede fint dagen hvor jeg havde købt kablet, men så imellem tiden har jeg passet min mors hus imens hun var ude og rejse, og havde så sat min computer og mit stik til hendes fjernsyn,
så nu tror computeren at den er sat sammen med et HDTV, og det skal lige siges at mit tv ikke er HD-Ready.

Hvordan får jeg min computer til at fatte at det ikke er et HDTV ?
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
09. august 2009 - 01:43 #1
bump

Ingen hjælp?
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
17. november 2009 - 00:02 #2
lukker tråden pga. manglende svar.
Formaterede min computer, så problemet er løst.