Avatar billede MasteM Nybegynder
05. august 2009 - 02:20 Der er 2 kommentarer

Reinstalled en medion RIM2060 fra vista til XP wireless driver ?

Hej Experten

Jeg sidder med en bærbar jeg lige har reinstalled
Alt virker fint da jeg gik ind og hentede alle de driver der skulle være på en recovery disk men, det var ikke nok.

Nu sidder jeg her og kan finde en driver til det wireless netværk først var det et unknown device men har fundet ud af hvad devices hedder ved hjælp af et program.

Det er et Extensible 802.11b/g Wireless men uanset hvor jeg leder kan jeg ikke finde en driver som den vil tage.

Nogle der har nogle ider?
Tak for hjælpen.

Hilsen
Mads
Avatar billede Jensen DK Novice
05. august 2009 - 06:38 #1
Hent Radarsync 2009 og lad den finde driveren, der er måske også opdateringer til andre drivere, bare brug den gratis udgave.
http://radarsync.dk.malavida.com/d5522-download-gratis-windows
Avatar billede MasteM Nybegynder
05. august 2009 - 21:12 #2
Desværre finder den ikke den wireless NIC overhoved