Avatar billede Koeppen Nybegynder
04. august 2009 - 19:45 Der er 4 kommentarer

Ny computer

Hej, jeg skal købe ny computer, og vil bare høre jeres mening om den her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99101&type=pcsystem

skal bruge den mest til internet og chat, men også til arbejde (word , excel,photoshop)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. august 2009 - 19:48 #1
Hej Koeppen

Meget fin computer du har fundet der, og MMvision er helt klart det rigtige sted at købe, de levere billige og stabile computere.
Den ser ud til at opfylde alle de krav som du skal bruge den til, den kan køre alt fra office pakken 2003 til 2007 uden problemer.

Med venlig hilsen
Mathias
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 12:48 #2
Husk dog på at vælge et 64-bit operativ system, ellers udnytter du kun ca. 3 GB af de 6 GB ram.

Men ellers en fin PC!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2009 - 20:42 #3
De laver automatisk om til 4 Gb ram, hvis du bestiller 32 bit OS :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. marts 2010 - 08:30 #4
Skal denne lukkes? (;