Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. august 2009 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AMD + Nvidia

Overskriften giver næsten sig selv, hvordan tror i at et system med fx. en amd phenom II x4 3.20ghz jeg mener at det er 955'eren.
og evt. mixet med et geforce 275 - nogle der har erfaring med at blande overstående eller bare nvidia og amd generelt?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 12:52 #1
Der må ikke være problemer ved at sætte det sammen på denne måde. Har prøvet begge veje og har aldrig haft problemer.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
06. august 2009 - 10:45 #2
Det har du nok ret i - kræver du points?
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2009 - 13:03 #3
hehe nej det gør jeg ikke :)
Avatar billede soppdk Nybegynder
06. august 2009 - 13:49 #4
Jeg har teste AMD op mod GTX 260, 275, 295
og selv med den lille 260 så flyver det, der er nogle spil som GTA4 og Crysis som der kan være lidt problemer med i Max settings men det har stort set alle computer selv med 295

Så Ja AMD og Nvidia køre rigtig godt sammen.