Avatar billede juk24000 Nybegynder
04. august 2009 - 15:42 Der er 6 kommentarer

Problemer med hjemmeside

Jeg har oprettet en hjemmeside, http://www.psp-service.dk.

Når jeg ser den i internet explorer ser den ud som den skal, men når jeg ser den i firefox står siden helt forkert klumpet sammen til højre.

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg får den til at stå rigtigt i firefox så vel som internet explorer? Det plejer jo ikke at være et problem, jeg har heller ikke oplevet det før.

Mvh Joakim
Avatar billede zips Juniormester
04. august 2009 - 16:19 #1
I hvilken version af IE er det som du ønsker, jeg kan se at IE 6 og 7 er ens og IE8 og FF 3.5 er ens, men hvilken er det du ønsker?
Avatar billede juk24000 Nybegynder
04. august 2009 - 16:32 #2
Jeg vil gerne have at siden er mest muligt kompatibel, men ved ikke hvilke versioner af IE og FF er mest brugt?
Avatar billede juk24000 Nybegynder
04. august 2009 - 16:33 #3
Det er nok smartest at det er kompatibelt med det nyeste går jeg ud fra..
Avatar billede zips Juniormester
04. august 2009 - 16:40 #4
Ja den skal være så ens som muligt i alle IE, men hvordan skal den se ud, er det som IE 7 eller IE8?
Avatar billede juk24000 Nybegynder
04. august 2009 - 16:50 #5
Jeg har IE 8.06002 beta 2 installeret, og der ser den rigtig ud.
Avatar billede zips Juniormester
04. august 2009 - 23:03 #6
Jeg har lavet en test side her http://zips.be/exp/test/juk24000/ som er testet i FF3 og 3.5 samt IE 6, 7 og 8 Opera og Safari

Du kan se hvad jeg har rettet ved at bruge vis kilde og sammenligne med din kode, det samme gælder for css filen.