Avatar billede nicovegas Nybegynder
04. august 2009 - 06:32 Der er 3 kommentarer

2 messenger på én computer?

Hej Alle
Min kæreste og jeg er på en længere rejse og har laptop med. Vi bor midlertidigt i Thailand og har fast bolig og internet. Vi er ofte online og vil meget gerne begge være logget på messenger, men jeg har simpelthen ikke kunne finde en løsning på dette. Håber i kan hjælpe? Jeg har i forvejen Vista og Windows live messenger. På forhånd tak.
Tom
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 06:45 #1
Aner ikke om du kan bruge denne æld-gamle tråd til noget: http://www.eksperten.dk/spm/590978
Avatar billede nicovegas Nybegynder
04. august 2009 - 10:32 #2
Tak for dit svar. Jeg har lige kigget tråden igennem og tror desværre de omtalte programmmer er forældet. Håber stadig på manden med løsningen. :-) Tak
Avatar billede ejldk Nybegynder
04. august 2009 - 10:46 #3