Avatar billede mademan Nybegynder
03. august 2009 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen kant om link (billede)

Hej.

http://kasper-s.dk/troels/
Som man kan se på overstående side har jeg er problem når jeg gør et billede til link. Der kommer en kant rundt om billedet som ødelægger designet.

Mit spørgsmål er så om hvordan jeg får et link til at fremstå helt clean? Altså uden kant, forskellige farver osv.

Har været inde i page properties og fjerne farvekoden i link color, men alligevel får linket en farve.
Avatar billede dortek Nybegynder
03. august 2009 - 12:55 #1
Prøv dette:
1. Klik på billedet i Dreamweaver
2. I properties-paletten skriver du 0 i Border

Håber det løser din udfordring
Avatar billede mademan Nybegynder
03. august 2009 - 13:01 #2
Genialt. Tak for hjælpen. :-)
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2009 - 13:27 #3
en ulempe ved at gøre det på den både er, at det skal gøres på samtlige billeder med links - det kan løses betydelig lettere ved at indsætte dette i sin css;

img
{
  border: 0px;
}