Avatar billede suverenia Nybegynder
02. august 2009 - 22:34 Der er 2 kommentarer

At åbne alle linksene i iframen i fuldt vindue

Hej

Jeg har en iframe på min hjemmeside, hvori jeg viser en ekstern side. Så vil jeg have, at når man klikker på et hvilket som helst link i iframet, så skal linket ikke åbnes i iframet, men i hele vinduet.

Jeg har ikke adgang til den eksterne side, så jeg skal manipulere iframet til at åbne alle links i fuldt vindue.

Er der nogen der har en idé til hvordan man kan gøre dette?
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2009 - 21:25 #1
<ole>

Det kan du ikke. Du kan af sikkerheds grunde ikke scripte ind i et dokument under et andet domæne. Du skal med andre ord ændre i filen, der loades i iframe'en

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2009 - 21:25 #2
- og det var et svar  =)