Avatar billede haervaerk Nybegynder
01. august 2009 - 14:32 Der er 1 kommentar

Installere linksys wap54g wireless access point.

Hejsa.

Jeg kører med ganske almindeligt bredbånd fra telia: kabel fra vægstik til router (hedder det vist) - herfra kabel til hhv. stationær pc og zaptor-boks.

Jeg har lige fået iphone 3gs, og skulle i den forbindelse gerne have en wi-fi adgang. Derfor drøner jeg ned i den lokale databutik, hvor ekspedienter anbefaler mig en wap54g.

Det er smukt, jeg plugger skidtet i routeren og alt ser fint ud. Når jeg kører install wizarden, får jeg dog at vide, at den ikke kan finde mit access point.

Hva' dælan gør jeg så?

h
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 04:12 #1
Du skal sikre dig, at din router kører DHCP, ellers får accesspointet ikke tildelt en ipadresse.
/ptj_11