Avatar billede idenu Nybegynder
01. august 2009 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Matshita BD-RE UJ-210

Hej

Jeg har et Blu-Ray drev fra min tidligere bærbar. Matshita BD-RE UJ-210. Jeg tænkte på om der findes adapter eller drevholder sådan så jeg kan bruge dette SATA drev som et USB eller Firewire drev.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
01. august 2009 - 17:52 #1
generalt set nej... skal ikke lige kunne sige det med dit drev.. eneset jeg ved man kan flytte er PCMCIA netkort og harddiske...

tro du er nød til og spare sammen til et nyt BR-drev
Avatar billede idenu Nybegynder
01. august 2009 - 22:36 #2
Jeg så lige i dag, at man kunne købe et eksternt dvd drev. Drevet der i var samme format som dem der normalt sidder i bærbar. Mon ikke man kan bytte drevet i den ud med mit blu-Ray drev?
Avatar billede idenu Nybegynder
18. august 2010 - 14:10 #3
jeg bestilte et hylster fra usa, og indmaden fra en dansk webshop