Avatar billede snie97 Nybegynder
31. juli 2009 - 19:17 Der er 1 kommentar

Recovery af IBM ThinkPad Z60m

Jeg har testet Windows 7 i et stykke tid på min Thinkpad Z60m, og er nu kommet frem til at jeg hellere vil have XP.

Heldigvis var jeg forudseende, og gemte recoverypartitionen på harddisken, så jeg kunne bruge denne hvis jeg en dag fik brug for den.

Men når jeg trykker på den blå think vantage knap, kan jeg ikke komme ind til recoveryprogrammet. Kun bios-indstillinger kan jeg komme ind til.

Er der nogen der har erfaring på området, der kan hjælpe med en løsning?
Avatar billede superanden Nybegynder
31. juli 2009 - 19:28 #1
Ja, når har fået slettet boot filen til recovery partitionen. Selvom man ikke formaterer selve recovery partitionen så kan den alligevel ikke bruges når du har haft et nyere styresystem installeret end det oprindelige.

Ved ikke helt hvorfor men det var IBM supportens svar da jeg havde samme spørgsmål efter at ville gå tilbage fra vista til xp på min kærestes x41 tablet.

Du kan heldigvis bestille recovery cd'er fra lenovo/ibm det tager 1-2uger at få dem leveret og koster ikke noget