Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
29. juli 2009 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Auto. oprettelse til trådløst netværk

Min computer bliver ved med at oprette forbindelse til et ukendt netværk, når jeg starter op, hvorfor jeg ikke er på internettet, før jeg selv logger på mit eget trådløse netværk. Jeg har sat krydser i "Opret automatisk forbindelse til dette netværk", og hvad der nu ellers er, men den opretter alligevel forbindelse til det andet netværk, selvom jeg har prøvet at fjerne det.

Jeg vil gerne være på nettet med det samme, når jeg tænder computeren.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
29. juli 2009 - 15:00 #1
Skal lige siges, at jeg har Vista, hvis det gør nogen forskel.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. august 2012 - 22:41 #2
Lukkes.