Avatar billede mattiasdh Nybegynder
28. juli 2009 - 21:57 Der er 5 kommentarer

Ny computer. Problemer ...

Jeg har investeret i en ny Dell computer.

Da jeg fik den var der problemer med et bluetooth program, samt problemer når jeg prøvede at installere AVG. Fejlen sagde at programmet ikke kunne initialiseres rigtigt. Jeg kontaktede dell, og efter en formatering eksisterede dét problem ikke længere - til gengæld siger min computer nu, efter jeg har installeret AVG, at "Programmet kunne ikke starte, fordi side om side-konfigurationen er forkert. Yderligere oplysninger kan finder du i hændelseslogfilen."

Nogle der aner hvad jeg kan gøre. Er godt træt af at have en helt ny computer, udenn antivirus og mulighed for at installere det.

På forhånd tak, Mattias.
Avatar billede off-line Nybegynder
28. juli 2009 - 22:04 #1
Ja hvis det er gratis udgaven af AGV, så afinstaller den, den er
elendig. Installer i stedet Avast freware.
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 22:04 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 22:07 #3
off-line> hvis det er fordi der mangler nogle C++ runtime filer, vil det ikke hjælpe at prøve med avast, for der vil han sikkert opleve samme problem, og vhis ikke så kommer fejlen 100% sikkert på et andet tidspunkt når disse filer skal bruges af et program.

Men enig: Avast er klasser bedre end AVG.

AVG er ikke hvad det var engang...
Avatar billede off-line Nybegynder
28. juli 2009 - 22:13 #4
"hvis det er fordi der mangler nogle C++ runtime filer, vil det ikke hjælpe at prøve med avast"
Det lyder da logisk, desvære kan jeg ikke tale med, af mangel på viden om det emne:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 23:12 #5
mattiasdh> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/mattiasdh
Du har 1220 point ude. Er du sød at følge op på dine gamle spørgsmål?

Grå prik: Der er kun kommet kommentarer, eller slet ingen.
Gul prik: Der er kommet et svar på dit problem.
Grøn prik: Der er accepteret et svar.

Det er de grå og gule du skal få kigget på, tak.