Avatar billede mobileupdate Nybegynder
28. juli 2009 - 20:51 Der er 7 kommentarer

Vurdering af www.MobileUpdate.dk

Hejsa!

Hvad syntes i om siden www.MobileUpdate.dk
Design og kvaliteten af udbudet af SMS servicen?
Ved godt at det er et kendt koncept, men tror på konceptet, da udbudet er større da vi også byder på Jokes, Trafikmeldinger, Nyheder og Benzinpriser. Og mange flere tjenester er på vej.
Så ideen med MobileUpdate er i mine øjne genialt frem for kun at holde os til een ting.

Kører bl.a. lige nu en GRATIS kampagne på Razzia delen for at få flere medlemmer til at benytte sig af MobileUpdate.dk

Men mangler lidt hjælp i vurderingen af sitet samt råd om hvordan vi skaffer flere medlemmer til Razzia delen.

Ligeledes skal jeg gerne have medlemmerne til at fortage indberetninger til systemet også for at det fungerer optimalt.

Men kom med din vurdering af ideen, konceptet, sitet og designet.
Men er du frisk så tilmeld dig gratis og vær med til og teste Razzia delen. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 21:53 #1
Fin ide, og kunne godt tænke mig at bruge den, men...!

Jeg vil gerne selv bestemme hvor meget den service kommer til at koste mig, så hvis man kunne give kunderne et valg på hvor mange sms beskeder de max ville modtage pr. dag, så kunne det være en ide.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 21:53 #2
Selve siden er fin og overskuelig.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2009 - 21:55 #3
Personligt syntes jeg at den grønne farve er lidt "fimset" og hvor er det lige at man rapportere om Razzia/fotofælder eller benzinpriser???

Jeg lavede engang et fiks lille program som man kunne sende en SMS med adressen hvor man var og kunne spørge efter den nærmeste bager/bank/tank osv. Det kunne måske være en idé
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 22:02 #4
jape44> http://www.mobileupdate.dk/support

Der kan du se det du efterlyser :)
Avatar billede mobileupdate Nybegynder
28. juli 2009 - 22:20 #5
jape44> Er det er online del du tænker på? Altså kunne indrapportere via hjemmesiden. Ideen er okay, men det er ude i "marken" jeg vil tro at man finder det der skal indrapporteres. :-)

PS. Tak for forslag til til at finde bager/bank/tank osv. Du kan også bruge min www.findtaxa.dk løsning. :-) Find din taxa.

john_stigers> Tak for tip. tror jeg vil lave 2 ekstra løsninger, een hvor man betaler et fast beløb pr md og een hvor man kan sætte en begrænsning for modtagelse af sms.

PS. I må meget gerne teste funktionen og være med til at fortage indrapporteringer. Det er PT gratis, og skal nok advare når og hvis det bliver betalings del.

Mvh
JMS
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2009 - 22:33 #6
Tak John :-)

En anden ting jeg ville savne, er at, informationerne også er tilgængelig på siden og ikke kun på sms
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
31. august 2009 - 21:47 #7
Siden er dejlig overskuelig, men du bliver nødt til at rette stave og kommafejl. Den tekst du har på forsiden er ret kort, men med en del fejl. Det er sådan noget, der gør at du kommer til at fremstå useriøs.

Jeg ville i øvrigt ikke bruge ordet "straks" to gange i det korte stykke. Brug et synonym anden gang. F.eks. "med det samme" eller "uden ventetid".

Og som en sidebemærkning, så skal man passe på med at læse sms'er, mens man kører :) Det er en dårlig ide, og kan ende meget værre end en bøde.