Avatar billede helme1986 Nybegynder
28. juli 2009 - 06:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB kan ikke vise mapperne

Hej. Jeg har et problem. Jeg er netop hjemvendt fra Kina og har købt en USB-key fra Kingston på 8GB. Jeg har lagt alle mine feriebilleder overpå USB-key'en og hovedmapper vises som normalt. Men så snart man åbner en af mapperne og skal ind i undermapperne vises der det ikon som betyder at windows ikke ved hvilket program filen skal åbnes i. Der er bare et ikon med en firkant udenfor, hvor teksten burde være. USB registrerer at jeg har brugt 4,4GB som om at mine billeder ligger der. Men hvorfor kan jeg så ikke se mine billeder? :( Jeg har prøvet at åbne gennem alle billedprogrammer men det hjælper ligesom ikke, da den ikke engang vil åbne undermappen så jeg kan komme ind til billederne :(
Håber I kan hjælpe.
Avatar billede helme1986 Nybegynder
28. juli 2009 - 06:39 #1
Hvis jeg prøver at flytte mappen over på skrivebordet siger windows at filen ikke kan flytte fordi syntaksen i filnavnet ikke er korrekt. (Der er bare en firkant). Måske pga. den er med kinesisk skrift som jeg ikke har installeret på computeren?
28. juli 2009 - 06:56 #2
(Har du købt USB'en i KINA ?)
Avatar billede helme1986 Nybegynder
28. juli 2009 - 13:24 #3
Ja jeg har købt den i Kina :S Regnede godt med at en USB kunne virke. Mit problem er at jeg gerne vil have USB'en til at virke. For jeg har billederne på en computer. Ellers må jeg købe en anden USB :(
25. oktober 2009 - 15:00 #5
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede helme1986 Nybegynder
25. oktober 2009 - 15:32 #6
Den endte med at jeg købte en ny USB-key, herhjemme i DK :) Men tak for hjælpen
25. oktober 2009 - 15:36 #7
(Jeg ville ikke stole på isenkram købt i Kina ell. andre eksotiske steder...)
Avatar billede helme1986 Nybegynder
25. oktober 2009 - 15:51 #8
Nej det tænkte jeg også før jeg tog afsted, men tænkte at det jo bare var en USB-key. Men nu er den hvert fald smidt ud :)