Avatar billede oolm Nybegynder
27. juli 2009 - 16:13 Der er 4 kommentarer

Tv-tuner kort?

Hej eksperter.

Jeg skal have lavet nogen gamle vhs bånd ud på dvd skiver, og mangler derfor en tv-tuner. nogen som har en brugervenlig løsning på dette?

på forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juli 2009 - 16:29 #1
jeg ville bare købe en vhs-afspiller med indbygget dvd-optager.
Så klarer den selv resten automatisk.
Evt kan du efterfølgende kopiere dvd'er til harddisken, og redigere i dem.
Avatar billede oolm Nybegynder
02. august 2009 - 11:13 #2
Dette alternativ er også en del dyrer. Og med tv-tuner kortet skulle jeg gerne have flere muligheder end bare at optage over fra vhs.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2009 - 14:56 #3
primært skal du vente med at købe tv-tuner-kort.
Når Windows7 er på banen, så gå efter et, der har drivere til windows selv, og ikke kun virker via eget software.
Der er en del, der missede funktioner i vista, da deres xp-kort ikke kunne køre vista's program.
Avatar billede oolm Nybegynder
09. oktober 2009 - 12:37 #4
Okay, tak fór det, og det vil jeg så prøve. HVIS jeg kunne få mit 7 til at virke ordentligt.