Avatar billede frederikschack Nybegynder
27. juli 2009 - 13:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windowsbaseret databaseløsning

Nogen der kender et godt og anerkendt firma til opsætning af en Windows baseret databaseløsning, som har stor indsigt i det sikkerhedsmæssige? (Linux/Unix er ikke en valgmulighed)

Der er brug for en databaseserver, som også skal fungere som webserver og hvor indholdet også skal kunne tilgås internt i institutionen. Serveren kan være i en højere risikogruppe med hensyn til angreb.

Institutionen har adgang til ekstern support der kan supportere en Windows server, der er ikke økonomi til at fastansætte en mand til ogpaven.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. juli 2009 - 13:47 #1
Avatar billede frederikschack Nybegynder
27. juli 2009 - 13:57 #2
Hej, ja, det ser umiddelbart godt ud. Smid et svar :o)
Avatar billede bmpi Nybegynder
27. juli 2009 - 14:01 #3
Jeg har en god kontakt til et godt hostingseslskab, som er specialiseret i Microsoft serverløsninger. De hoster blandt hjemmesider for ministerier og kommuner, større danske internationale virksomheder og andre højprofilshjemmesider. Sikkerhed er derfor et nøgleord hos dem.

Jeg har tidligere arbejdet for dem, så jeg kender dem rigtigt godt, og vil derfor gerne formidle kontakten til dem, så du får et godt tilbud. Skriv evt til mig på mp@o-biz.dk, hvis du vil have nærmere oplysninger, og skriv også gerne nogle specifikationer på de servere du har brug for (hvor meget skal de kunne?).
Avatar billede frederikschack Nybegynder
27. juli 2009 - 14:59 #4
Har sendt dig en mail bmpi
Avatar billede dbman Nybegynder
29. september 2009 - 22:32 #5
Jeg er ekspert i Microsoft SQL server (10 års erfaring) og jeg kan hjælpe jer med at opsætte  sådan en løsning. Skal det hostes ud hos jer eller ud af huset?
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. august 2010 - 14:43 #6
Lukket