Avatar billede wandaxp Praktikant
26. juli 2009 - 21:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printer script virker på alle systemer undtagen windows 2008 terminal server

Jeg har et printer script som virker på alle systemer undtagen windows 2008 terminal server?
Det den gør er at den tildeler printere til de enkelte klienter udfra klient navnet.
Jeg har nogle HP tynde klienter som kobler op til den og mens det var en 2003 terminal server kørte det som det skulle hver klient med sine printere, men efter serveren er skiftet ud med en windows 2008 terminal server så detekter scriptet kun terminal serverens navn og ikke den tynde klients mere, er dette noget rettigheds næssigt med at 2008 serveren vil skjule klienterne?

Nogen der har en ide om hvad der skal rettes her?

P.S: Hoved serveren er stadig windows server 2003
Avatar billede wandaxp Praktikant
27. juli 2009 - 21:53 #1
Printerscriptet er kodet i vbs og tildeles via logon.bat filen som køres når en pc logges på domæne serveren?
Avatar billede wandaxp Praktikant
11. marts 2010 - 21:20 #2
Afsluttes uden svar