Avatar billede uffekat Nybegynder
26. juli 2009 - 13:04 Der er 1 kommentar

Genvej til F-tast - hvordan gør man lige?

Jeg købte for noget tid siden et dinovo mini til min htpc, og det er da også bare liv og glade dage et langt stykke af vejen. MEN det er sygt irriterende at keyboardet ikke har F-taster.

Jeg har prøvet at finde ud af, hvordan jeg kan binde en genvej (fx ctrl+1) til fx at overtage funktionen "F1", men desværre uden held. Er det noget en eller anden ekspert kan finde ud af?

På forhånd tak.
Avatar billede uffekat Nybegynder
26. juli 2009 - 20:11 #1
Er det virkelig helt umuligt?