Avatar billede fk87 Nybegynder
21. juli 2009 - 18:08 Der er 2 kommentarer

Logo og design forslag

Hej Eksperter,

Jeg er igang med at oprette en personlig hjemmeside, som jeg skal bruge til at videregive informationer om mig selv og min idræt.

Jeg står derfor og mangler et forslag til et logo og et webdesign.

Logoet skal indeholde følgende tekst "Nicesport" og ellers er det bare at være kreativ - Må gerne symbolisere noget med badminton?

Designet skal så gerne holdes i samme stil som logoet, men det kan vi jo snakke om hvis der er en venlig sjæl.

Da det er til en personlig side, har jeg ikke mulighed for betaling, men kan give exp.dk point.

Lad mig høre fra jer - På forhånd tak.
Avatar billede Mik2000 Professor
21. juli 2009 - 18:32 #1
Hej tror nok du får svært ved at få nogle til at bruge timer til at designe logo og webdesign til dig uden de får noget for det ;)

Spar op i stedet :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. juli 2009 - 07:41 #2
Ja, eller find en sponsor.