Avatar billede cyberdudes Nybegynder
21. juli 2009 - 15:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sende mødeindkaldelse/aftale uden selv skal med til møde

Vi kører en exchange 2007 med outlook 2007 klienter.

Vi har en der håndtere det at sende møder til hver enkelt medarbejder.

Problemet er at hvis hun sender en mødeindkaldelse vil dette møde også optræde i hendes kalender.

Jeg har brug for at en person kan sende en mødeindkaldelse uden selv skulle med til det pågældende møde.
Avatar billede leif Seniormester
21. juli 2009 - 15:55 #1
Også selvom hun har adgang til din kalender og gør det på vegne af dig ?
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
21. juli 2009 - 16:47 #2
Hun sender ikke på vegne af nogen, kan måske være derfor...

Jeg havde bare håbet at man kunne sende en mødeindkaldelse uden selv at få mødet i sin kalender...
Avatar billede leif Seniormester
21. juli 2009 - 17:28 #3
Jeg kender ikke lige specifikt Outlok/Exchange på det område, men jeg ved da fra Lotus Notes verden så vil den ligge sig i den mailbox som er Chairman dvs. personen som indkalder til mødet dvs. gør jeg det fra min Chefs mailbox så kommer den ikke i min egen med mindre at jeg indkaldes til mødet.

En måde at løse det på kunne være at have en extra mailbx som hun har adgang til lad os kalde den "Mødeindkalder" som bruges når der skal indkaldes til møder
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
21. juli 2009 - 17:52 #4
Havde bare håbet på der lige var en måde man kunne sige at man ikke selv skulle med til et pågældende møde man var igang med at planlægge...

Vi kunne gøre det i vores gamle system Novell Groupwise...
Avatar billede leif Seniormester
21. juli 2009 - 20:01 #5
Kender desværre ikke Novell Groupwise
Avatar billede jansvendsen Nybegynder
08. august 2009 - 21:44 #6
Hej.

Jeg ville i "mødeplanlæggerens outlook" oprette en ny kalender (new -> calendar).

Da denne kalender også ligger på serveren har den samme funktioner som var det mødeplanlæggeren egen kalender.

Eneste forskel er at når du inviterer andre får du ikke invitationen i din personlige kalender, men udelukkende i den du lige har oprettet.

Håber det var svar på spm.? ;o)