Avatar billede jvjensen Nybegynder
20. juli 2009 - 09:29 Der er 4 kommentarer

Guide til at hoste websites

Hej alle.
Jeg vil høre om der er nogle der kender nogle guides til hvordan man selv hoster hjemmesider?? opsætning osv..

Det betyder ik noget om det er Ubuntu server, eller windows server

vh
herfra
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juli 2009 - 11:10 #1
Ja, der ligger nok nogle stykker gemt, hvad skal du bruge? php, mysql,mail eller?
Avatar billede jvjensen Nybegynder
20. juli 2009 - 18:41 #2
Det skal bare være det hele.. php, mysql og mail.. Det samme som hvis man fik sin hjemmeside hosted ved f.eks. unoeuro eller one.com eller sådan..
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juli 2009 - 19:06 #3
Der findes ikke en komplet liste på at blive udbyder, der mange ting at tage stilling til.

Men hvis man ved præcis hvad der skal kunne tilbydes så er det nemmere at liste guides, men det kræver at du laver en liste.
Avatar billede jvjensen Nybegynder
20. juli 2009 - 21:48 #4
Hey alle.
Laver hjemmesider får folk og kigger på muligheden for selv at hoste dem. Så det som der kræves er at de skal kunne køre hjemmesider med PHP, som database mysql, og til det phpmyadmin, og så skal de kunne have nogle mails de kan kigge...

vh