Avatar billede friisbiler Nybegynder
19. juli 2009 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista vs Java virker ik...

Hej.

Jeg har lige købt mig en bærbar med vista. Jeg ville så ind på komogvind.dk og der skulle jeg så bruge java.

Jeg går ind på javas hjemmeside for at indstallere. Boksen kommer frem og jeg trykker på installere og den går igang.

Da den kommer til 26% hentet sidder den bare fast der. Efter noget tid siger den at java ikke kan hentes.

Jeg har kigget rigtig mange tråde igennem og kan se flere med samme problem, jeg kan dog ikke rigtig få noget ud af de tråde.

Har prøvet at slå firewall fra samt sat alle mine sikkerhedsstatusser helt i bund, men intet sker.

Nogen der evt. kan hjælpe mig ??

På forhånd tak
19. juli 2009 - 22:05 #1
Avatar billede friisbiler Nybegynder
19. juli 2009 - 22:16 #2
Hej larry..

Jeg har faktisk lige fået en ældre version til at virke da denne nyeste ikke virker her :-(

Prøvet i 3 dage nu og så kom der endelig hul igennem
20. juli 2009 - 06:43 #3
Spøjst ?

Kan være et instalations-rettigheds'problem' i Vista...
Avatar billede friisbiler Nybegynder
01. august 2009 - 14:46 #4
lukker tråden da problemet er løst :-)