Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Reply ?

Jeg kan en lille smule PHP, men ikke det store. Med dette kan man lave en mail-form:

mail(\"navn@udbyder.dk\", \"emne\", \"besked\");

Men hvad skal jeg indsætte, hvis man trykker på reply (besvar :) knappen i f.eks. outlook, og den så skal replie til en bestemt email adresse.
Avatar billede htx98i17 Professor
10. juli 2001 - 23:44 #1
mail(\"navn@udbyder.dk\", \"emne\", \"besked\",\"FROM: Christian Nielsen <christian@domain.dk>\");
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
10. juli 2001 - 23:47 #2
ORV, var der nogen der sagde RTFM?? http://php.net/manual/en/function.mail.php
Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:48 #3
ORV, var der nogen der sagde RTFM??

Hvad er RTFM så ?
Avatar billede htx98i17 Professor
10. juli 2001 - 23:50 #4
hagge -> det var et uhøfligt svar fra wizprod, blot ignorer det, han ved åbenbart ikke hvad eksperten er til for :-) hva\' wiz ?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 23:51 #5
Read the fucking manuael eller noget i den retning ;)
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
10. juli 2001 - 23:51 #6
hagge > ville bare gøre opmærksom på at du kunne have sparet 15 points ved at læse i php-manualen.... at det så var lidt uhøfligt sagt, ja det må jeg nok give htx ret i!
Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:52 #7
Hvis han hentyder til at jeg er n00b, så synes jeg bare han skal lukke.

Jeg er 15, og jeg har MANGE andre ting at tage mig til end at sidde og stene PHP dag ud og dag ind.

Et eller andet sted skal man lære det jo :) Tak for de hurtige svar.
Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:53 #8
Men sig mig lige hvad det betød !!!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
10. juli 2001 - 23:54 #9
hagge > nu vil jeg ikke spamme dit spm yderligere med dårlig stemning, men jeg sidder sgu heller ikke og stener php 24-7! Men den manual er bare guld værd! Derfor er PHP og så, så godt, da det er så veldokumenteret!
Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:55 #10
wizprod.com -> Når... jamen pointene her betyder ikke noget for mig. Jeg skal sq bare finde ud af det her og nu. Måske skulle jeg læse det der først, men her gik det stærkere =)
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
10. juli 2001 - 23:55 #11
RTFM == Read The Fucking Manual
Avatar billede hagge Nybegynder
10. juli 2001 - 23:56 #12
Okay. =)

Hvem skal ha de 15 der så ?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
10. juli 2001 - 23:58 #13
op til dig og din samvittighed....
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
11. juli 2001 - 00:05 #14
Men htx er nok den retmæssige ejer....