Avatar billede MartinBonde Nybegynder
18. juli 2009 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Funktion svarende til UGE.NR()

Jeg har nettop lavet et større regneark i Excel 2007, og jeg bruger funktionen UGE.NR()... For at gøre det så brugbart som muligt i virksomheden har jeg været nød til at gemme det i Excel 2003-formatet...

Det er sådan set også gået fint nok med konverteringen, men ovenstående funktion er åbenbart ikke med i Excel 2003.

Nogen der kender en tilsvarende funktion som jeg kan bruge?
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2009 - 22:27 #1
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2009 - 22:36 #2
Hvis UGE.NR() ikke virker er det sikker fordi Tiløjelsesprogrammet "Analysis Toolpak" ikke er aktiveret.

UGE.NR() er dog ikke så præcis som de forslag du finder i http://www.eksperten.dk/spm/880824