Avatar billede mathias_laasholdt Nybegynder
18. juli 2009 - 21:46 Der er 8 kommentarer

problem med at min computer bliver varm

hej.. når jeg har spillet 1 time cirka begynder den at blive varm og efter lidt tid begynder skræmem at skifte farve og så nogle gange bliver den sort også kommer den op igen hvor der står skærmdriveren stoppede med at svare men der genoprettet men efter 10 min gør den det igen hvor er nogle gange kommer i på blå skræm op hvor den tæller 5,10,15,20... op til 100 også slukker den også bliver jeg nådt til at tænde den igen og normal gør den det hurtigt igen jeg har haft den til reperation 2 gange men der er ikke sket noget og tager 1 måned og de sletter bare hele min computer og gider ikke veæte så lang tid igen så ville spørge om der var nogen der havde de samme probelemer ps det er en hp pavilion dv2000  de siger at 4 gang den kommer til reperation får jeg en ny skal jeg gøre det eller?  min computer er kun 1 år gammel
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
18. juli 2009 - 21:52 #1
Enter er din ven

- Held og lykke med dit problem herfra =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2009 - 22:05 #2
Enter er din ven

Hvad er det for en kommentar?

Mathias_laasholdt - velkommen til eksperten.
Hvis de tager den ind til rep. 3. gang på garanti, har du ret til at ophæve købet og få pengene tilbage.
Avatar billede coderdk Praktikant
18. juli 2009 - 22:32 #3
Prøv at åbne den og støvsuge den - Evt. prøv at spille med den med "låget af" så den får luft nok - Hvis det hjælper, er det din ventilation ;)
Avatar billede Fiber Bjørn Juniormester
18. juli 2009 - 23:35 #4
Har du den rigtige skærm driver installeret. Hvis ikke arbejder skærmkortet rigtig meget og blive vildt varmet fordi den ikke ved hvordan at skærmkortet skal bearbejde data og regner detfor alt for meget på det. Hvis den korrekte skærmdriver er installeret hvem skærmkortet hvordan den skal regne på data og derved bliver den ikke så varm.

Og som Coderdk skriver kunne det måske også godt hjælpe at støvsuge den, hvis den har stået et sted hvor der er meget støv, men gør der forsigtigt :)
Avatar billede mathias_laasholdt Nybegynder
19. juli 2009 - 01:55 #5
hej støvsuger den 1 gang om ugen men det virker ikk
Avatar billede mathias_laasholdt Nybegynder
19. juli 2009 - 02:03 #6
men hvordan får jeg den rigtige skræm driver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juli 2009 - 12:46 #7
prøv at spille med den med "låget af"

Hvordan gør man det på en bærbar?