Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
17. juli 2009 - 20:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fra trådløs til tråd!!!

Hejsa eksperter

jeg er ikke ligefrem haj i netværk (eller computere generelt!!!) så et udpenslet svar ville være dejligt!

jeg bor i lejlighed hvor vi har trådløst netværk og jeg vil gerne have koblet min xbox 360 til netværket uden at smide 500 kr efter en wireless adabter. så mit spørgsmål er om man kan få en eller anden for for trådløs modtager som jeg så kan koble min xbox til via almindelig netkabel?
trådløs router osv. står i en af de andre lejligheder så jeg har derfor ikke direkte adgang til den!

håber i kan hjælpe mig.

på forhånd tak!

-Nimblefingers
Avatar billede snowcat Nybegynder
17. juli 2009 - 22:06 #1
Her er løsningen.. Har fundet en af de billigste access points du kan få.http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Access+Point&sp=all&pid=116426
Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
17. juli 2009 - 22:21 #2
smider man så bare et netkabel i den og så ned til xboxen og så virker det?

-Nimblefingers
Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
18. juli 2009 - 20:34 #3
kunne godt tænke mig et mere udpenslet svar... nogen der kan hjælpe mig?

-Nimblefingers
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
20. juli 2009 - 08:14 #4
Du kan købe et hvilket som helst access point.

Det skal du konfigurerer som AP client, søge efter det trådløse netværk, og så taste koden inde i security eller sådan noget.

Det er en rigtig billig løsning i hvert fald :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
20. juli 2009 - 08:15 #5
hvis du har løst kan jeg godt sende en dokumentation på hvordan man gør det :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
20. juli 2009 - 10:06 #6
med løst mener jeg lyst :p
Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
20. juli 2009 - 21:19 #7
hejsa Skillzmize det kunne sq være rart.... min mail er anders_fjog@hotmail.com

... ps smid lige et svar så jeg kan acceptere det :D

-Nimblefingers
Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
20. juli 2009 - 21:20 #8
hejsa Skillzmize det kunne sq være rart.... min mail er anders_fjog@hotmail.com

... ps smid lige et svar så jeg kan acceptere det :D

-Nimblefingers
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
21. juli 2009 - 08:18 #9
Svar :)

sender en mail med de ting du skal bruge..
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
04. august 2009 - 09:04 #10
Fandt du ud af noget?