Avatar billede clarkk Nybegynder
10. juli 2001 - 22:22 Der er 7 kommentarer

Restore af Exchange 5.5 information store

Hejsa!

Jeg skal restore en exchange server (private mailboxes).
Jeg har prøvet lidt af hvert, men kan ikke få den til at overskrive den gamle version.
Services er stoppet.
Backup programmet er Backup exec 7.3

Mvh.
Kent
Avatar billede rickypriv Nybegynder
10. juli 2001 - 23:04 #1
Så prøv kort at flytte den over i et andet bibliotek. Mangler filen, skulle Backup Exec gerne kunne kopiere den ind igen.
Avatar billede clarkk Nybegynder
11. juli 2001 - 08:34 #2
Hejsa!

Jeg har prøvet at flytte den (Priv.mdb og pub.mdb). Men det gav samme resultat. Bacup exec \"halter\" bare backup jobbet.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
11. juli 2001 - 12:03 #3
Hmm.. det lyder umiddelbart som om din backup er beskadiet.
Avatar billede jasber Nybegynder
12. juli 2001 - 08:02 #4
Hvorfor skal du restore, og så oven på den gamle? Er din mail server gået ned?
Avatar billede finnras Nybegynder
30. august 2001 - 01:16 #5
Er din backup online eller offline?

/FinnRas
Avatar billede rickypriv Nybegynder
30. august 2001 - 17:37 #6
Sidder backupdrevet på samme maskine som din Exchange server, eller connecter du til en anden computer?
Avatar billede jasber Nybegynder
30. august 2001 - 23:56 #7
Jeg tror at clarkk er gået \"kold\" sammen med sin Exchange server :)