Avatar billede pepsiman Juniormester
15. juli 2009 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg installe Win Xp efter Vista?

Hej alle.
Jeg har tænket over at jeg vil tilbage til Win XP. Jeg bruger stadig Vista. Men jeg vil alligevel tilbage til Win XP.

Hvordan installe jeg Win XP?
Jeg vil først sletter alle harddisk før installe Win XP

Jeg tør ikke at installe Win XP,for jeg er bange for at skade styresystemen.

Har nogen råd til mig om det?
Avatar billede fluse Nybegynder
15. juli 2009 - 10:09 #1
Det lyder lidt som om det er noget du bør få en anden til at gøre for dig...

Men er du sikker på du vil tilbage til win XP? Det er jo altså efterhånden ved at være døende hvad angår support og opdateringer fra microsoft, da windows 7 jo er lige på trapperne! (udkommer 21. oktober i år.)

Hvad er grunden til at du vil skifte tilbage?
Avatar billede pepsiman Juniormester
15. juli 2009 - 10:22 #2
hej. jo, jeg vil til win xp for at spille god gammel spil. de spil kan ikke spiller på vista, derfor savner jeg de god spil..:). jeg er klar over at win 7 er på vej..men jeg kan ikke venter..

Du har ret at nogen må hjælpe mig med det end jeg gør det selv.

måske du ved hvordan sletter Vista?
Avatar billede fluse Nybegynder
15. juli 2009 - 10:29 #3
Og du har prøvet at køre dine gamle spil i "compatability mode" under vista? Det er meget få spil jeg ikke har kunne få til at køre i vista/windows 7 RC.

Fluse
15. juli 2009 - 11:39 #4
Du skal være 200% sikker på at du har XP driverpakker passende til din hardware ...

Ellers er det bare der ud af ->
http://www.eksperten.dk/artikler/1104

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede pepsiman Juniormester
16. juli 2009 - 00:09 #5
Tak karise_larry

jeg har læst det

jeg vælger alligevel at beholde vista for jeg har en løsning med de god gamle spil. jeg kan spiller dem uden problemer. jeg bruger dosbox,der support til de gamle spil.

Jeg er meget tilfreds med det.

http://www.dosbox.com/

svar? Karise
16. juli 2009 - 06:32 #6
Læg selv et [svar] ...
Avatar billede pepsiman Juniormester
16. juli 2009 - 08:11 #7
Undskyld,jeg var her for længe siden.:)