Avatar billede deagle_pro Nybegynder
14. juli 2009 - 21:45 Der er 3 kommentarer

Counter Strike Source

hej jeg har et problem med af åbne CSS efter jeg har conveteret min pc den laver ingen fejlmælding eller noget.. den skriver bare forbereder start af CSS og så kommer den ikke vidre...

jeg ved ik om firewall blokere eller hva der sker...
Avatar billede oolm Nybegynder
14. juli 2009 - 22:37 #1
Hvad for en firewall bruger du?
Avatar billede deagle_pro Nybegynder
15. juli 2009 - 12:41 #2
ved ik men jeg geninstallerede steam igår og da skrev den:Steam.exe (main exceptian): ERROR: delete of Steam.exe failed, Ein 32 error5
"Adgang nægtet".

og da jeg så ville logge ind på Steam skev den:
Running Steam in Windaws compatibility mode is not recommended.
Please remove any Windows compatibility settings for all users
under file properties for Stefam.exe and Steam. press 'Cansel'
to permanently ignore this warming and continue.

ved ik rigtig hvad det skal betyde
Avatar billede oolm Nybegynder
16. juli 2009 - 19:13 #3
Taget fra fra halflife 2 forum.

1. Remove any old versions of Steam.
2. Download the Steam client.
3. Download PrcView - a freeware utility that displays running processes. http://www.xmlsp.com/pview/prcview.htm
4. Run PrcView.exe. You'll see a list of running processes. Keep this somewhere visible, so you can monitor it and click on it.
5. Run the Steam.exe
6. You'll see Steam.exe listed in Process Viewer as a running process.
7. Watch it closely.
8. Soon, you'll see SteamTmp.exe launch. When you see this launch, immediately Kill the Steam.exe manually.
9. The SteamTmp.exe will close, and then continue running again as Steam.exe (a new Steam.exe not the one you killed in Step 8 above).
10. Continue updating as normal, and close Process Viewer.
11. Everything should be good to go!

Håber du får det til at virke.