Avatar billede m1nd Nybegynder
14. juli 2009 - 19:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tomtom go 910

Hej

Jeg har arvet en tomtom go 910. jeg har fået den opdateret via tomtom home hvilket virker fint nok. Mit problem er så at den ikke vil lade op via min computer, har en dockingstation til den. Altså den jeg også opdater fra. Hvad mangler jeg at gøre?
Avatar billede b-and Novice
14. juli 2009 - 20:16 #1
At sætte opladeren i stikkontakten.

Den opladet ikke via PC'en men via opladeren som kan ses her > http://download.tomtom.com/open/manuals/go910_710_510/refman/TomTom_GO_DA.pdf < nummer 7 i Kapitel 1…
Avatar billede m1nd Nybegynder
14. juli 2009 - 21:13 #2
okay tak for hjælpen