Avatar billede Thielse Nybegynder
14. juli 2009 - 19:19 Der er 2 kommentarer

JVC videoredigering på pc

Jeg har et JVC GR-DVL100 digital videokamera.

Jeg har nu i 2 dage forsøgt at få overført video fra kameraet til min pc.
Var i 2 fotoforhandlere. Den ene ville sælge mig et program, hvilket jeg ikke gjorde, da jeg mener at Windows Moviemaker burde kunne klare opgaven.
Det andet sted købte jeg et FireWirestik, som dog viste sig ikke at passe til min pc. Det passede på min kærestes - så langt så godt.

Men, når jeg sætter stik fra videokamera til pc, så siger pc'en at der er sat noget til, som pc'en ikke kender?!

Skal jeg have særlig software? Eller hvad skal jeg gøre.
Har også prøvet Win DV men det virker heller ikke. Det er som om at hverken pc eller programmer "genkender" mit kamera.

Har I nogle gode råd til mig??

På forhånd tak.
Thielse
Avatar billede justrace Novice
16. juli 2009 - 16:28 #1
Du kan jo starte med at installere det der ligger på den cd der følger med sådan et kamera. :)
Avatar billede justrace Novice
16. juli 2009 - 16:35 #2