Avatar billede oolm Nybegynder
13. juli 2009 - 17:42 Der er 1 kommentar

Onboard HDMI med gfx kort.

Hej Eksperter.

Jeg skal til at købe et nyt kabel til at sende mit billed over fra pc'en til mit tv. Jeg har nu et gammelt s-video kabel, og vil gerne være lidt med på "moden" så derfor står jeg imellem valget mellem to kabler. enten dvi-hdmi pga. min ekstra udgang på gfx kortet og derfor næsten er sikker på at det virker. og et hdmi-hdmi kabel fordi der følger lyden med over til tv'et, dette er mit foretrukne valg, men er i tvivl om at det virker da hdmi udgangen sidder som onboard på motherboardet og jeg har et gfx kort i pci-e porten. er det så muligt at få begge udgange til at virke?

Gfx kort: Sapphire 9600GT
Mobo: Gigabyte GA-MA78GM-S2H
TV: Panasonic 42PX80
Kabels længde: 10 m

På forhånd tak, og håber i kan hjælpe.
Avatar billede crill869 Nybegynder
31. juli 2009 - 11:28 #1
Hej oolm

normalt er det sådan at når du sætter et grafikkort i din pc bliver dine indgange på bundkortet lukket, så derfor skal du bruge din DVI udgang også et lyd kabel ved siden af :)

  MVH Christian :/\: