Avatar billede knas62 Nybegynder
13. juli 2009 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strøm problemer

hej eksperter
sidder her med en acer aspire 3104, som har store problemer med at tage strøm til sig... det er ikke strømforsyningen det er galt med, idet den er ny. Det er i selve stikket på computeren, den er gal. hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2009 - 13:33 #1
Det mest ofte jeg har set:

- Der er røget en forbindelse i strømstikket i computeren.
- Strømforsyningen i computeren er røget sig en tur.

Hvis det er det første, kan man være heldig, selv at lave det med en loddekolbe. Hvis det er det andet, kan det nemt betyde at du skal skifte denne del, hvilket ofte vil sige hele bundkortet.

Jeg ved ikke hvordan en acer aspire 3104 er bygget op, så overstående er bare generelt omkring bærbare computere.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2009 - 13:34 #2
Jeg har også set at et defekt batteri har lavet underlige ting, så computeren ikke fik støm, når dette sad i.
Avatar billede knas62 Nybegynder
03. august 2009 - 16:00 #3
goulduck du må godt ligge et svar.. :D
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. august 2009 - 16:31 #4
Fint. :-)