Avatar billede neostardk Nybegynder
13. juli 2009 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort brændt af?

Hej

først frøs skærmbilledet 2 gange inde i Windows, så efter det er der ingen signal til skærmen fra grafikkortet. Kan det være brændt af? Det er ikke unbroard og blæseren kører stadig på kortet.
Skærmen et testet til på en anden computer.
Det er omkring 4 år gammelt, et azus tror jeg.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. juli 2009 - 10:48 #1
Det kunne det meget vel være.

Smid det i en anden pc og test det. Virker det heller ikke dér, er det færdigt.
Avatar billede neostardk Nybegynder
31. juli 2009 - 19:59 #2
thesheriff grafikkortet var brændt af.. lav et svar, så acceptere jeg :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. august 2009 - 08:05 #3
Værsgo