Avatar billede manse999 Nybegynder
12. juli 2009 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mus over ikonerne på proceslinien

Hej med jer.

Jeg har installeret windows7 RC1. Jeg er meget begejstret !!!
Til at starte med opførte ikonerne på proceslinien sig således, at der viste sig små miniature vinduer af de ting jeg havde åben hvis jeg holder musen hen over.
Det har jeg på een eller anden måde fået ændret således at der nu udelukkende står en tekst med forklaring om hvad der er i de åbne vinduer. Jeg vil gerne have miniature billederne tilbage.
Jeg har lagt den danske windows7 sprogpakke på, og jeg har en formodning om, at det er sket da jeg gjorde dette (men er ikke sikker).
Det kan også være sket da jeg har valgt et andet tema.
Men jeg har forsøgt at sætte det tilbage uden det dog gav de resultater jeg vil have

Bonus spørgsmål: Når jeg ALT+TAB´er vises tingene på den "gamle" xp måde. Jeg vil gerne have overlappede vinduer med billeder.
Hvordan laver jeg det om?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
12. juli 2009 - 19:13 #1
Det er ikke sprogpakken der er årsagen,jeg har også ændret sproget til Dansk,men jeg får stadig miniaturene når jeg hålder musen over ikonerne,jeg kender ikke løsningen på dit problem,men det er ikke sprogpakken.
Avatar billede lasbas Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:42 #2
Du har slået Aero Peek fra

højreklik på --> start / egenskaber / proceslinie / Aero peek